Bizi Takip Et!

Valorant

Valorant 2.06 Yama Notları Yayınlandı

Valorant’a yeni gelecek güncelleme ile nelerin ekleneceğinin haberini aldığımız Yama Notları’nın yenisi yayınlandı.

Masters’ı geride bıraktığımıza göre söz verdiğimiz gibi Viper ve Yoru düzenlemelerini hayata geçirebileceğiz. Detayları aşağıda paylaştık fakat bu düzenlemeler hayata geçince onları takipte kalacağımızı da belirtelim.

Kulaklıklarınızı takıp HRTF’in tadını çıkarın. HRTF teknolojisi düşmanların ayak seslerini, şarjör değiştirme seslerini ve Ölüm Kalım Savaşı’ndaki yeniden doğma yerlerini simüle edilmiş üç boyutlu sesleri kullanarak tespit etmenize yardımcı olacak. Ayrıca Tırmanış moduna olan sevginizi gördük. Karşılığında yeni yetenek güncellemeleri ve mühimmat çeşitliliğiyle bu modu biraz daha şenlendiriyoruz.

Bucky, güçten düşmüşsün… Hayırdır?

AJAN GÜNCELLEMELERİ

VIPER

Masters’ın ardından ajanlarımıza daha büyük düzenlemeler yapma fırsatı yakaladık ve ilk sırada Viper var. Viper için birçok muhtemel düzenlemeyi gözden geçirdik ama nihayetinde onun oynanışını eşsiz kılacak ve sahip olduğu temayı pekiştirecek değişikliklerde karar kıldık. Diğer Kontrol Uzmanlarına kıyasla Viper’ın daha büyük ve nihai kararlar vermesini, bunun sonucunda da haritayı ve iki tarafın harita özelindeki planlarını tamamen değiştirebilmesini istedik. Gücüyle bölgelere hâkim olabilmeli ve rakiplerine gözdağı verebilmeli. Zehir yeteneği, bulutun içinden geçebileceğini düşünen düşmanlar için çok daha tehdit edici bir hal alacak. Böylece ajana özel Zehir Perdesi çok daha fazla can yakacak. Birkaç başka güçlendirme daha yapıldı; yetenekleri yerleştirecek konumları öğrenme ve pratik yapma olanağı sağlayan yeni araçlar eklendi. Bu sayede Viper’ın vaat ettiği ölümcül etkiyi vermek ve takımlardaki yerini güçlendirmeyi başarıp başaramayacağını görmek için sabırsızlanıyoruz.

Zehir (Pasif)

Viper’ın Zehir Bulutu, Zehir Perdesi veya Viper’ın İni’nin içinden geçen düşmanlara anında en az 50 çürüme uygulanacak. Zehre maruz kalma süresine göre çürüme oranı artacak.

Zehir Bulutu’nun içindeyken zaman içinde çürüme oranı azaldı: 15 >>> 10Diğer ajanların Viper’ın Zehir Bulutu’ndan çıktıktan sonra can yenileyebilmek için beklemesi gereken süre azaldı: 2,5 sn. >>> 1,5 sn.

Zehir Bulutu (Q)

Artık yerden alınır alınmaz tekrar yerleştirilebilir ama kalıcı bir yüke sahip olmak yerine geçici bir yük kazandıracak.

Zehir Bulutu etkinken Viper ölürse, iki saniye daha veya Viper’ın yakıtı bitene kadar haritada kalmaya devam edecek.Yerdeki bombanın alınabileceği menzil arttı: 200 >>> 400

Zehir Perdesi (E)

Zehir Perdesi etkinken Viper ölürse, devre dışı kalmadan önce iki saniye daha haritada kalacak.Duvardan kaynaklanan tam körleşme mesafesi, sislerin kenarlarından itibaren etkili olan tam körleşme mesafesiyle daha uyumlu olacak şekilde arttırıldı.

Asit Havuzu (C)

Kuşanma süresi azaldı: 1,1 sn. >>> 0,8 sn.

Antrenman Modu Araçları

Hilelerin ve sınırsız yeteneklerin etkinleştirildiği özel oyunlarda Viper, “etkinleştirme tuşunu” basılı tutarak Zehir Bulutu ve Zehir Perdesi’ni geri alabilecek.Hilelerin ve sınırsız yeteneklerin etkinleştirildiği özel oyunlarda Zehir Bulutu’nun yerleştirildiği konum, yetenek kuşanıldığında mini haritada görünecek.

YORU

Yoru’nun herkesi heyecanlandıran güçlerinin birkaç kısıtlama sebebiyle ulaşılması zor bir hale geldiğine inanıyoruz. Kendisi hem temposu hem de oyun tarzı bakımından ajan kadrosunda eşsiz bir Düellocu. Onun iyi kompozisyonlar oluşturmak için güçlü bir aday olmaya devam etmesini ve karşılaşma boyunca takımına sağladığı desteğin daha tutarlı olmasını istiyoruz.

Kör Nokta (Q)

Flash activation time decreased 0.8>>> 0.6 seconds

Flash duration increased from 1.1>>>1.5

Çatkapı (E)

Çatkapı yeteneği artık birini öldürünce yenilenmeyecek; onun yerine her 35 saniyede bir yenilenecek.

Çatkapı küresinin oyunda kalma süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.

Çatkapı küresinin görünür olma menzili azaldı: 7 m >>> 4 mHareket eden kürenin görünürlük menzilini gösteren görseller eklendi.

Boyutlararası Geçiş (X)
Gereken ulti puanı azaldı: 7 >>> 6 Yoru artık Boyutlararası Geçiş sırasında Çatkapı’yı yeniden etkinleştirebilecek.

KILLJOY

Nanosürü (C)

Killjoy artık yerleştirdiği Nanosürü bombalarını, satın alma evresinde geri alarak yetenek yükünü geri kazanabilecek.

SİLAH GÜNCELLEMELERİ

BUCKY

Bucky’nin özellikle temel atış modunu (sol tık) ön plana çıkarmak istiyoruz. Böylece, Bucky’yi seçerken alternatif atış modu (sağ tık) yerine temel atış modunu aklınızda bulundurmanızı umuyoruz. Alternatif atış modu, temel atış moduyla erişemeyeceğiniz menzillerde işinizi görecek veya düşmana güvenilir bir şekilde ufak miktarda hasar vermek için kullanılacak bir araç olmalı. Silahın güvenirliliğini ve hasar verme oranını daha iyi hale getirmek amacıyla saçılma oranını iki modda da azalttık. Alternatif atışın saçma sayısını ciddi anlamda azaltmamızın karşılığında, menzilini bir pompalı tüfek için mümkün olduğunca arttırdık.

  • Temel atışın (sol tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2,6
  • Alternatif atışın (sağ tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2
  •  Hem temel hem de alternatif atışın hasar verme oranı güncellendi.
    • 0–8 metre arasında saçma başına 20 Hasar
    • 8–12 metre arasında saçma başına 12 Hasar
    • 12 metreden uzakta saçma başına 9 Hasar
  • Alternatif atışın attığı saçma miktarı azaldı: 15 >>> 5

MOD GÜNCELLEMELERİ

TIRMANIŞ

Oynanışı derinleştirmek, daha dinamik çatışmalara ortam sağlamak ve mühimmat yelpazesini daha heyecan verici hale getirmek adına bazı yetenekleri elden geçirdik.

Yetenekler

  • Raze‘in Nefes Kesen yeteneği artık iki tane Patlayıcı Çanta yüküyle geliyor ve bu yükler yere bastığınız anda yenileniyor. Ayağınızı yere sağlam basmanızı tavsiye ediyoruz!
  • Kartopu Atar artık Buz Pateni‘yle geliyor. Böylece, ölümcül silahlardan kaçınmak için daha fazla hareket imkânınız olacak.
  • Büyük Bıçak artık bir tane Rüzgâr Gibi (Jett’in ileri atılma yeteneği) yüküyle geliyor ve birini öldürdüğünüzde bu yük doluyor. Safları sıklaştırın!
  • Mühimmat çeşitliliği biraz daha sürprizli olacak ve nadiren karşınıza çıkacak. Hangilerini sevdiğinizi bizimle paylaşmayı ihmal etmeyin!

REKABET GÜNCELLEMELERİ

  • Artık oyun içi liderlik tablosundan oyuncuların kariyerlerine bakabileceksiniz.
    • Bazılarınızın, oyunun en iyilerinin karşılaşmalarda nasıl performans gösterdiği hakkında daha fazla bilgi almak istediğini duyduk. Artık liderlik tablosundaki bir oyuncunun üstüne sağ tıklayarak oyuncunun karşılaşma geçmişini, karşılaşmalarıyla ilgili detayları ve Kısım Kademesi ilerlemesini görebileceksiniz.
    • Liderlik tablosundaysanız ama başkalarının sizi görmesini istemiyorsanız istemcideki ayarı kullanarak “Gizli Ajan” olarak görünmeyi seçebilirsiniz.

YAŞAM KALİTESİ

  • Anlaşılırlığı iyileştirme adına mega haritada artık sinyal vermek için nişangâh değil sadece farenin imleci kullanılacak.

HRTF (Anatomik Transfer Fonksiyonu)

Raze’in ayak sesleri nereden geliyor? Önünüzde mi yürüyor, yoksa arkanızda mı? HRTF ve kulaklıklarınız sayesinde diğer oyuncuların konumunu, çıkardıkları sesler aracılığıyla çok daha iyi tespit edebileceksiniz.

HRTF teknolojisi, kafa büyüklüğü ve kulak şekli gibi birçok farklı ölçüyü göz önünde bulunduran bir profil kullanıyor. Bu teknolojinin kullandığı profilde bu ölçüler standart. Bu nedenle, özelliği ilk kez kullanan kişiler kendi ölçüleriyle profilin ölçülerinin benzerlik ve farklılıklarına göre bu özelliği başta pek doğal bulmayabilir. Yeni özelliğe alışmak zaman alacağı için oyuncuların HRTF teknolojisine birkaç kere şans vermesini öneriyoruz. Yüksek stres altında oyun oynadığınız ortamların dışında, kulaklarınızı sese odaklanma konusunda eğiterek HRTF teknolojisini yorumlamada gelişebilirsiniz. Bunun için özel oyunlarda veya antrenman modunda bol bol pratik yapmanızı öneriyoruz! Demoyla ilgili videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.

  • Ses ayarları paneline HRTF’i açıp kapatma seçeneği eklendi.
    • HRTF teknolojisi, kulaklık takan oyuncuların sesleri simüle edilmiş üç boyutlu sesler olarak duymasını sağlıyor.
    • Şu anda HRTF etkinken sadece adımlar, şarjör değiştirme ve Ölüm Kalım Savaşı’ndaki yeniden doğma sesleri üç boyutlu olarak oluşturulacak
    • Bu özellik etkinken diğer üç boyutlu ses işleme uygulamalarının kapatılmasını tavsiye ediyoruz.

KAYNAK: Tıklayınız

Oyunları Takip Ederek Seven. İletişim: [email protected]

1 Yorum
Abone ol
Bildir
guest
1 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
BARIŞ
BARIŞ
23 gün önce

NE ZAMAN GELCEK

Daha Fazla Valorant