1. Anasayfa
  2. VALORANT

Ajanların Durumu – Yoru

Ajanların Durumu – Yoru
0

VALORANT oyun yapımcısı Ryan Cousart ve İletişim uzmanı Jeff Landa, uzun süredir planlanan, ancak sürekli ertelenen Yoru güçlendirmelerde şimdiye kadar kat ettikleri yolu anlattı, ve neler planladıklarından bahsetti. Planlanan güncelleme ile birlikte Yoru’nun daha güçlü bir ajan olması ve seçim oranının artması bekleniyor. Yoru’ya yapılacak “buff”ın 2022 yılı başında gelmesi bekleniyor, ancak bu zamana kadar yapımcı ekip ajanın yetenekleri üzerinde çalışmaya ve dengelemeler yapmaya devam edecek.

Yani bu yazıda anlatılan geliştirmeler ile yeni yılda gelecek buff birebir aynı olmayabilir. Ancak şimdiye kadar denenen ve planlanan güçlendirmeler özetle şu şekilde: Çatkapı (E) yeteneği artık çok daha hızlı, ve rakipler, yeteneği eskisine kıyasla daha yakın mesafelerde duyabiliyor. Ayrıca Fake At (C) yeteneğinde de artık sadece Yoru’nun ayak izi görünmeyecek. Yeni C yeteneği ile beraber Yoru, bir klonunu yaratacak ve rakipler klonu öldürünce güçsüzleşecek. Planlanan güçlendirmenin tüm detayları, haberin devamında.

Herkese selam!

Ben, karakter yapımcısı John Goscicki. Bugün yanımda oyun/karakter tasarımcısı Ryan “Rycoux” Cousart var ve size Yoru’nun şu anki konumunu ve buradan nereye gideceğini anlatacak. Yapacağımız bazı değişiklikleri incelemeden önce Yoru’nun güncellemesine yönelik sürecin ana hatlarını çizmek istedik.

Yoru ilk çıktığında herkesi AŞIRI heyecanlandırdığını söylemek yanlış olmaz. Fakat Yoru’yla oynayıp farklı denemeler yaptıktan sonra büyük bir çoğunluğunuz bu ajanın kadronun geri kalanına yetişemediği kanısına vardı. Yoru’nun vaat etmesi gereken şeyler üzerinde ciddi anlamda zaman harcadık ve hepinizin bayıldığı Yoru idealinin etkili bir halini hayata geçirebilmek için ona daha fazla ve daha farklı araçlar verdik.

Daha fazla çene çalmadan sözü Yoru’nun en güncel tasarımı üzerinde çalışan kişiye bırakıyorum. Kendisi gelirken videolar da getirmiş!

Yoru

TASARIM HEDEFLERİ: NELER DEĞİŞİYOR?

Tekrardan herkese selam! :D

Genellikle Yoru hakkında konuşurken hep 280 karakter sınırlamasına tabiyim, bu yüzden şimdi bu ucu bucağı olmayan alanda yaptıklarımızla ilgili konuşmaktan heyecan duyuyorum. John’un da söylediği gibi Yoru’nun sebep olduğu heyecan ve ajan kadrosuna katabileceklerine yönelik vizyonumuz bizi çok şaşırtmıştı. Fakat ilgilenmemiz gereken bazı boşluklar olduğunu da hissetmiştik.

Geribildirimleriniz ve Yoru üzerine zaman harcayan oyuncuların oynanışa yönelik deneyimleri aradığımız vizyonu sağladı: Yoru, turlar ilerledikçe yaptığı yanlış yönlendirmeler sayesinde oyuncuları şaşırtmanın ustası olmalıydı.

Peki bu ne anlama geliyor?

Düellocuların savaş alanına eşsiz bir şeyler katabilmesinin yanı sıra tüm takım kombinasyonlarında takımların her tur güvenebileceği güçlü ve temel bir değere de sahip olması gerektiğini öğrendik. Yoru’nun “hayallerdeki şaşırtmacaları” sadece düşmanı birkaç tur boyunca şartladığınızda gerçekleşiyordu ve bu durum Yoru’nun istediğimizden daha uzun süre etkisiz kalmasına sebep oluyordu.Kısaca, Yoru’nun rakiplerini gafil avlamak için daha iyi araçlara sahip olması, yetenek setinin temel değerinin daha güçlü olması ve tur başına daha fazla etkiye sahip olmasını amaçladık. Peki bunların hepsi nasıl olacak? Lütfen aşağıda bahsi geçen her şeyin yapım aşamasında olduğunu ve güncellemelerin son halini yansıtmadığını unutmayın.

BİR ORADA, BİR BURADA – FAKE AT (C)

Bakacağımız ilk yetenek olan Fake At‘ın sahte ayak izleri, görmeyi çok sevdiğimiz şaşırtmaca performanslarına olanak sağlıyor. Yoru’nun akıl oyunlarına yardımcı olmak adına ayak izlerini yeni bir görselle değiştirmek istedik. Yeteneği kullandığınızda Yoru’nun kopyası öne doğru koşuyor ve vurulduğunda kopya patlayarak düşmanları zayıflatıyor.

ZİLE BASIP KAÇMAK – ÇATKAPI (E)

Çatkapı‘da oyuncuların hareket eden küreyi haritada görme ve duyma menzilini küçülttük. Ayrıca hareket hızını da %20 arttırdık. Bu yaşam kalitesi iyileştirmelerine ek olarak, Yoru artık sahte bir ışınlanma görünümü vermek için küresini uzaktan tetikleyebilecek. Küresi uzaktan tetiklendiğinde Yoru ışınlanıyormuş gibi görünecek ve ses çıkaracak.

BOYUTLARARASI BIÇKINLIK – ULTİ (X)

Şu anda içeride Yoru’yla ilgili yaptığımız değişikliklerin hepsini paylaşmaya hazır değiliz fakat yapacağımız yenileme işleminin Yoru’nun gerçek potansiyelini açığa çıkaracağına inanıyoruz. Yoru’yla bölgeleri alabildiğine açmanıza yardımcı olacak bazı Boyutlararası Geçiş değişikliklerinin deneme süreci de buna dahil.

YORU İÇİN BİR SONRAKİ GÜNCELLEME

Bu değişikliklerin Yoru’yu daha iyi bir konuma taşıyacağından emin olsak da, gerektiğinde hemen düzenleme yapabilmek için değişiklikleri gözlemlemeye devam edeceğiz. Bunu çok beklediğinizi biliyorum. Umarım Yoru’yla bizim (dahili denemelerde) eğlendiğimiz kadar eğlenirsiniz. Yoru ve yeni araçları konusunda sizden öğreneceğimiz şeyleri iple çekiyorum. Bu macerada yanımızda olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Bu açıklamanın şimdiki Yoru’yla güncelleyeceğimiz Yoru arasındaki boşluğu bir nebze kapatacağını umuyoruz. Yoru’nun güncellemesi önümüzdeki yılın başında gelecek ve o zamana kadar Yoru’ya özel bu bölümlerden muhtemelen bir tane daha paylaşacağız. O makalede bu değişiklikleri destekleyen görsel güncellemeler görmeye hazır olun.

Kaynak: https://playvalorant.com/tr-tr/news/dev/ajanlarin-durumu-yoru/

Abone ol
Bildir
guest

0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments