Bizi Takip Et!

VALORANT

Valorant 1.02 Yamasının En Büyük Kazananları ve Kaybedenleri

Merakla beklenen Valorant 1.02 yaması ile rekabetçi modu geldi. Peki sizce yamanın kazananı ve kaybedeni kimler ?

thumb 1920 1073356

2 Haziran 2020 de kapalı beta sürümünün ardından çıkarak oyun severlerin ücretsiz olarak oynayabileceği bir oyun olan Valorant, 1.02 yaması ile karşımızda. Çok beklenen rekabetçi modu ile birlikte ajan güncellemeleri, silah güncellemeleri, harita güncellemeleri, performans güncellemeleri ve arayüz güncellemeleri karşımıza çıkacak olan bu yamada, oyun içerisinde en büyük kazananları ve kaybedenleri birlikte görelim.

1.KAZANAN: VİPER

ajan viper
Ajan VİPER

Viper, bir süredir çoğu profesyonel oyuncu tarafından ajan seçimi olarak ortalama seviye listesinin en altında yer alıyor ve turnuvalarda en düşük seçim oranlarından birine sahip.

Bununla birlikte, Valorant 1.02 yamada bazı önemli güncellemeler aldığı için ajan seçilme ortalamasında biraz hayat bulabilir.

Zehir Perdesi artık duvarları delerek yakacak ve hattı üzerinde uygun olan tüm noktalara (örn. zemine) salgılayıcı yerleştirecek.

Viper’ın Zehir Perdesi görüş kesme potansiyeli güçlü bir araçtı; ancak erişim açısından epey kötüydü ve çoğu haritada yalnızca birkaç noktada tam anlamıyla kullanışlı olabiliyordu. Bu değişiklik Viper’ın ister aldatmak ister gerçekten alan kuşatmak amacıyla düşmanlarını hem görüş hem erişim açısından zorlamasını sağlayacak.

– Asit Havuzu‘yla hasar almak bir oyuncunun kısa süreliğine savunmasız kalmasına sebep olacak.

– “Savunmasız”, alınan hasarı arttıran bir zayıflatma.

Not: Toplam hasar değişmedi (hasar azaltıldı ama savunmasız etkisi onu arttıracağı için durum eşitlenmiş oldu).

Viper dumanlarıyla çürüme etkisi uyguluyor ancak alan hasarı yeteneğiyle sadece orta seviye hasar verebiliyordu, bu da dumanların içine dalanları cezalandırmayı zorlaştırıyordu. Savunmasız etkisiyle birlikte Viper’ın takımı artık dumanları yarıp gelen düşmanlar üzerinde çok daha ciddi bir avantaja sahip olacak.

2.KAYBEDEN: PHOENIX

ajan
AJAN PHOENIX

Ateşli İngiliz herhangi bir doğrudan nerf almazken, nihai Run Run Back’in diğer karakterlerle etkileşimi değişti.

Phoenix, Ultimate sırasında bir Reyna tarafından öldürülürse, Reyna’ın emmesi için bir Ruh Küresi bırakacak. Benzer şekilde, Jett’in Blade Storm ult, Phoenix’in nihai formunu öldürmek için kullandığında tamamen yenilenir.

Blade Storm artık Run It Back sırasında Phoenix’i öldürmek için kullanıldığında yenileniyor.

Reyna, Run It Back sırasında Phoenix’i öldürdüğünde, Ruh Küreleri ortaya çıkar.

3.KAYBEDEN: BUCKY

valorant bucky
BUCKY

Valorant 1.02 yamasındaki tek silah ayarı, ikinci seviye av tüfeği Bucky içindi. İki vuruşlu sistemi ile Riot, daha hassas atışını (sağ tıklama) daha önce tasarlandığından daha doğru olacak şekilde yapılandırmıştı. Bu tutarsızlıkla, geliştiriciler av tüfeğinin tüm hareket sırasında yanlışlığını artırdı ve oyunculara dağılım atışını (sol tıklama) kullanmak için daha fazla neden verdi.

Bucky’nin sağ tıklaması

Çömelme hassasiyeti: 3.45 >>> 4.1
Yürüme hassasiyeti 6.4 >>> 4.4
Çalışma Hassasiyeti 3.5 >>> 6.4

4.KAYBEDEN: CYPHER

ajan cypher
AJAN CYPHER

Faslı casus Valorant 1.02’de , Gizli Kamera‘nın Spike’ın imha edilmesini engellemesine neden olan bir hata giderildi.

Oyuncuların bir Bubi Tuzağı üzerine Siber Kafes yerleştirebilmesine neden olan bir hata giderildi.

Gizli Kamera‘nın Bind’de girişteki çerçevelerin dış kısmına yerleştirildiğinde ışınlayıcı kapılardan geçmesi engellendi.

Duman giriş ve çıkışlarındaki ekran efektlerinde ayarlamalar yapıldı. Körlemesine atışlarda mermiler daha az irtifa kaybedecek. Görüş kısıtlamasının yoğunluğu azaltıldı.

Dumanların içinden geçmek gene riskli olacak ama makul ölçülerde.

5.KAZANAN: KAYBEDENLER

Valorant 1.02 yamasının işte kaybedenler açısından bir şans;

Erken Teslim seçeneği eklendi. Artık oyuna devam etmek istemediğiniz durumlarda karşılaşmanın bitmesini beklemeden teslim olma seçeneğini kullanabilirsiniz. 1.02’nin ardından gelecek yamalarda bu özelliğe bazı işlevler ekleyerek ufak tefek cilalar da çekeceğiz.

Erken teslim olma oylamasını başlatmak için “/sur”, “/pes”, “/çekil” ya da “/teslim” yazmanız yeterli olacak.

Erken teslim olma oylamasının kabul edilmesi için teslim olmak isteyen takımdaki herkesin “evet” oyu kullanması gerekiyor.

Varsayılan olarak atalı F5 ve F6 tuşlarını kullanmanın yanı sıra “/evet” veya “/hayır” diyerek de oyunuzu kullanabilirsiniz.

Her bir takımın, yarı başına bir kere oylama yapma hakkı var.

Erken teslim olma oylaması, 8. turdan önce yapılamaz.

Oylama bir kez başlatıldıktan sonra, bir sonraki turda yapılmak üzere sıraya alınır; ancak oylamayı satın alma evresinde erkenden başlattıysanız, hemen yapabilirsiniz de.

Kazanan takım, onları zafer koşulu olan 13 tura götüren kazandığı her bir tur için kredisini alır. Teslim olan takım, onları zafer koşulu olan 13 tura götüren kaybettiği her bir tur için kredisini alır.

Oyuncuların yazılı sohbette karşı takımdakileri kalıcı olarak susturabilmesi için bir seçenek eklendi.

Daha fazla güncelleme notu için Valorant resmi sayfasında bulabilirsiniz.

Oyunları Takip Ederek Seven. İletişim: [email protected]

Yorum Yapmak İçin Tıklayın
Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments

Daha Fazla VALORANT